آنچه کار علی مسلمینی را نسبت به سایرین مشاورین تمیز می داد، صداقت کلام و شفاف نمایی وی بود. در حالیکه عرف روش تبلیغاتی اکثر مشاورین کشور بدین ترتیب بود که با ارائه آمار عجیب و غریب و غیر مستند، از قبولی های سالانه خود در کنکور سعی در جلب اعتماد دانش آموزان سالهای آتی داشتند، علی مسلمینی برای اولین بار اقدام به راه اندازی کمپین قبولی با ارائه کارنامه نمود.
بدین ترتیب که در مورد هر کدام از داوطلبانی که به واسطه استفاده از تکنیکهای مشاوره ای علی به رتبه های برتر کنکور دست یافته اند، مصاحبه ضبط شده به همراه اطلاعات کامل کارنامه از جمله شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد جهت استعلام گیری سایرین بر صفحه اینستاگرام قرار می گرفت.
علی مسلمینی با قرار دادن کارنامه قبولی داوطلبان خود در کنکور سراسری، اقدام به شفاف سازی نموده و سایر مشاورین را به چالش صادق بودن با مردم فراخواند.
این شفاف سازی علی در نظر برخی از افراد سود جوی بازار آموزش کشور که هیچ سندی مبنی بر ادعاهای قبولی داوطلبان خود نداشتند، خوشایند نیامده و ایشان را در صدد مقابله با این نابغه حوزه مشاوره تحصیلی بر می آشفت.
مدل نقشه جنگ، مدل سبک زندگی، مدل تحلیل روند نابودی پایگاه های دشمن، تست 50 محوره تحلیل سبک یادگیری و ده ها مدل علمی دیگر از جمله تکنیک هاییست که جادوگر کنکور به کمک آنها، تغییرات چشمگیری در وضعیت تحصیلی داوطلبان خود ایجاد می نماید.
تغییراتی که در نهایت در لباس رتبه های برتر کنکور بر تن دانش آموزان علی نشسته و موفقیت و شادکامی را به ایشان و خانواده های عزیزشان هدیه می نماید.