روش های علی مسلمینی برای مقابله با کلاهبرداران کنکوری

 

از سال 1390بازار کنکور ایران شاهد حضور نابغه ای در عرصه مشاوره تحصیلی به نام علی مسلمینی گردید. وی که خود دانش آموخته برترین دانشگاه های کشور بود و با ارائه مقالات علمی بین المللی، عیار علمی خود را به رخ محافل علمی دنیا کشیده بود، با شعار ” من سرنوشتت رو تغییر میدم” وارد حیطه مشاوره و هدایت تحصیلی دانش آموزان کنکوری گردید.

کسب نتایج درخشان دانش آموزان علی ، وی را به سرعت در سر تیتر خبرها قرار داد.
دعوت صدا و سیما جهت اجرای برنامه های آموزشی و انگیزشی و صدها نتیجه درخشان قبولی مستند، به سرعت علی مسلمینی را به عنوان نابغه بی رقیب عرصه مشاوره کنکور معرفی نمود

آنچه کار علی مسلمینی را نسبت به سایرین مشاورین تمیز می داد، صداقت کلام و شفاف نمایی وی بود. در حالیکه عرف روش تبلیغاتی اکثر مشاورین کشور بدین ترتیب بود که با ارائه آمار عجیب و غریب و غیر مستند، از قبولی های سالانه خود در کنکور سعی در جلب اعتماد دانش آموزان سالهای آتی داشتند، علی مسلمینی برای اولین بار اقدام به راه اندازی کمپین قبولی با ارائه کارنامه نمود.

بدین ترتیب که در مورد هر کدام از داوطلبانی که به واسطه استفاده از تکنیکهای مشاوره ای علی به رتبه های برتر کنکور دست یافته اند، مصاحبه ضبط شده به همراه اطلاعات کامل کارنامه از جمله شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد جهت استعلام گیری سایرین بر صفحه اینستاگرام قرار می گرفت.

علی مسلمینی با قرار دادن کارنامه قبولی داوطلبان خود در کنکور سراسری، اقدام به شفاف سازی نموده و سایر مشاورین را به چالش صادق بودن با مردم فراخواند.

این شفاف سازی علی در نظر برخی از افراد سود جوی بازار آموزش کشور که هیچ سندی مبنی بر ادعاهای قبولی داوطلبان خود نداشتند، خوشایند نیامده و ایشان را در صدد مقابله با این نابغه حوزه مشاوره تحصیلی بر می آشفت.

مدل نقشه جنگ، مدل سبک زندگی، مدل تحلیل روند نابودی پایگاه های دشمن، تست 50 محوره تحلیل سبک یادگیری و ده ها مدل علمی دیگر از جمله تکنیک هاییست که جادوگر کنکور به کمک آنها، تغییرات چشمگیری در وضعیت تحصیلی داوطلبان خود ایجاد می نماید.

تغییراتی که در نهایت در لباس رتبه های برتر کنکور بر تن دانش آموزان علی نشسته و موفقیت و شادکامی را به ایشان و خانواده های عزیزشان هدیه می نماید.

از جمله افتخارات کسب شده توسط علی مسلمینی ( جادوگر کنکور ایران) :

  • عضو انجمن تحقیقاتی سیستم داینامیکس امریکا
  • سخنران مدعو  کمبریج
  • مشاور و برنامه ریز صدها رتبه برتر کنکور سراسری
  • محقق برتر کشور در سال 1391 در کنگره پیشگامان پیشرفت
  • کارشناس مدعو صدا و سیما

ابداع متد رتبه سازی در انتخاب رشته

علی مسلمینی با شناسایی و بکارگیری بیش از 50 کلید برای بهینه سازی نتایج انتخاب رشته ، متد “رتبه سازی در انتخاب رشته” را برای اولین بار در ایران ابداع نمود.

هدیه علی مسلمینی

اگر احساس کردی که می تونم تو انتخاب رشته، درس خوندن، یا کیفیت زندگیت کمکت کنم

دعوتت می کنم به

یک جلسه مشاوره رایگان

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *