بهترین مشاور تحصیلی

بهترین مشاور تحصیلی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از آرزوهایی که همه‌ی ما در زندگی خود داریم، موفقیت در کنکور و به دست آوردن رتبه دلخواهمان است، اما این مسیر معمولا سختی‌ها و پیچ و خم‌های زیادی برایمان در پیش داشته و ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. نداشتن برنامه‌ی تحصیلی مناسب، نداشتن انگیزه کافی و برنامه‌ی درسی حرفه‌ای، عدم آشنایی با تکنیک‌های صحیح و حرفه‌ای مطالعه و تست زنی، مثل تندخوانی، تست زنی سریع، خلاصه‌نویسی، تحلیل آزمون، روش هیا تقویت حافظه، محاسبات سریع شناسایی و بر طرف نمودن اختلالات یادگیری همچون عدم تمرکز، پرش ذهنی، استرس، وسواس مطالعاتی و هزاران عامل دیگر، از جمله عواملی هستند که سد راه اکثر دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت شده و آینده‌ی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بنابراین می‌بایست به دنبال راه حلی برای این مشکل بود.

بهترین راه برای هموار کردن مسیر کنکور و موفقیت در این جنگ تحصیلی، انتخاب یک مشاور کنکور با تجربه و آگاه است که از نقشه‌ی جنگ کنکور کاملا اطلاع داشته باشد و همراه با شما در پیمودن مسیر موفقیت حرکت کند. داشتن یک مشاور تحصیلی خوب به تلاش‌های شما برای رسیدن به اهدافتان و پیروزی بر رقیبانتان در این جنگ، جهت می‌دهد.

 

اما بهترین مشاور کنکور کیست؟

 

بهترین مشاور کنکور فردی است که با مسیر کنکور و سختی‌های آن آشنایی کامل داشته باشد و با طی سختی‌ها به موفقیت دست یافته باشد. یک مشاور تحصیلی خوب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود بتوانید با اطمینان کامل به توانایی‌های او در زمینه‌ی مشاوره تحصیلی، در مسیر موفقیت گام بردارید. این فرد بهترین مشاور کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان بوده و در همه‌ی زمینه‌های تحصیلی با استفاده از مدل جامع موفقیت شما را راهنمایی می‌کند.

بهترین مشاور کنکور برسرفصل‌های کتب درسی، کتب کمک آموزشی و مباحث پیش‌نیاز تسلط کامل دارد

 

اگر مشاور تحصیلی تسلط کافی بر سرفصل‌های درسی داشته باشد، برترین و مناسب‌ترین منابع کنکور را با توجه به سبک مطالعه‌ی شما پیشنهاد داده و برنامه‌ای هوشمند و متناسب با اهمیت این سرفصل‌ها و با توجه به مباحث پیش‌نیاز برای شما طراحی می‌کند. دفتر برنامه ریزی، مدل نقشه جنگ و برگه های روند نابودی، از جمله تکنیکهاییست که علی مسلمینی جهت طراحی یک برنامه شخصی حرفه ای و شخصی سازی شده برای داوطلب به آنها استناد می کند.

بهترین مشاور تحصیلی ، استاد برنامه ریزی است…

  • یک برنامه‌ی تحصیلی حرفه‌ای می‌بایست هوشمند و متناسب با سطح علمی و توانایی دانش‌آموز طراحی شده باشد به طوری که نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان در آن لحاظ شده باشد.
  • برنامه‌ریزی تحصیلی متناسب با روحیات دانش‌آموز و حافظه‌دار باشد. یعنی اگر دانش‌آموز با مشکلی روبرو شد و امکان اجرای برنامه وجود نداشت، مباحث باقیمانده قابل جبران و انتقال به برنامه‌ی بعدی او باشد.
  • سرفصل‌های درسی برای دانش‌آموز اولویت بندی شده باشد و برای سرفصل‌های مهم‌تر، زمان بیشتری اختصاص داده شود.
  • برنامه تحصیلی می‌بایست قابلیت ارزیابی داشته باشد به طوری که افت و یا پیشرفت دانش‌آموز قابل بررسی باشد.
  • یک برنامه‌ی خوب می‌تواند برای هر دانش‌آموز اختصاصی باشد، برای مثال برای هر فرد از کتاب‌های کمک آموزشی متناسب با سبک مطالعه و یادگیری او استفاده کند.

قوی ترین مشاور کنکور، ارتباط موثری با دانش آموزان خود دارد. 

یک مشاور خوب و موفق مشاوری است که بر مباحث علم مشاوره تسلط داشته باشد و با استفاده از تخصص خود بتواند ارتباط موثری با دانش‌آموزان برقرار کند. مشاور توانمند در زمینه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموزان خود، می‌تواند به راحتی تکنیک‌های مطالعه و یادگیری، تکنیک‌های تست‌زنی، مراحل خلاصه‌نویسی دروس، مهارت مدیریت زمان و کنترل اضطراب را به دانش‌آموزان خود آموزش دهد. علی مسلمینی یکی از مشاورینی است که با داشتن دانش لازم و تسلط بر اصول مشاوره‌ی تحصیلی، برای اولین بار در ایران مدل مشاوره‌ای را ارائه کرده است که با ایجاد تغییرات مثبت و اصلاحات تدریجی در عادات مطالعه‌ی دانش‌آموزان و عادت‌های روزمره‌ی آن‌ها، مسیر موفقیت در کنکور را برای دانش‌آوزان و داوطلبان کنکور هموار کرده است.

بهترین مشاور تحصیلی ویژگی‌های فردی دانش آموزان خود را شناسایی نموده و بر آن اساس به ایشان کمک می کند.

اگر می‌خواهید برنامه‌ی تحصیلی متناسب با روحیات و شرایط خود داشته باشید، مشاوری را انتخاب کنید که از ویژگی‌های فردی شما اطلاع داشته باشد و با درک صحیح شرایط فردی شما، بتواند برنامه‌ای متناسب با روحیات و شرایط خانوادگی و تحصیلی‌تان ارائه دهد. علی مسلمینی جادوگر کنکور، این امکان را برای شما فراهم می‌کند. برنامه‌ریزی حرفه‌ای علی مسلمینی به برنامه‌ی مطالعاتی محدود نمی‌شود و شامل برنامه کنترل ساعات خواب و بیداری، ساعات صرف شده برای موبایل و تلویزیون، استراحت‌های بدون هدف، زمان ورزش و مدیتیشن و برنامه‌ی تغذیه‌ی شما است. دفتر بهبود عادات روزانه طراحی شده توسط علی مسلمینی به صورت اختصاصی برای هر فرد طراحی شده و به حذف عادت‌های مضر از زندگی و جایگزینی عادات مثبت به شما کمک می‌کند.

بهترین مشاور تحصیلی، در دسترس و مسئولیت پذیر است.

یکی از مهم‌ترین عواملی که به موفقیت شما در کنکور کمک می‌کند، دریافت برنامه‌ی منظم و دقیق و در زمان مناسب از مشاور تحصیلی‌تان است. یک مشاور خوب این ویژگی مثبت را دارا بوده و در زمان‌های دقیق و مشخصی برنامه‌ی دانش‌آموز را به او ارائه می‌دهد، ضمن اینکه در زمان نیاز، دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به مشاور خود دسترسی داشته باشند.

بهترین مرکز مشاوره کنکور، نیازهای روانشناختی داوطلب را نیز در برنامه ریزی ها لحاظ می کند

دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری، در مدت زمانی که خود را برای شرکت در آزمون سراسری آماده می‌کنند، ممکن است به دلایل مختلف دچار خستگی و نامیدی شوند. در چنین مواقعی، وجود یک همراه که بر مباحث روانشناسی و انگیزه‌دهی مسلط است و می‌تواند با مشاوره قوی و موثر، روحیه دانش‌آموز را بهبود ببخشد، بسیار موثر بوده و به موفقیت فرد کمک زیادی می‌کند.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی، نسبت به قوانین سازمان سنجش کاملا تسلط دارد

کنکور سراسری همیشه قوانین و ضوابطی دارد که هر سال توسط سازمان سنجش تعیین و دچار تغییراتی می‌شود و همین امر استرس و نگرانی زیادی را از بابت اطلاع به موقع و صحیح از این شرایط و ضوابط به دانش‌آموزان منتقل می‌کند. این قوانین به ویژه در زمینه‌ی انتخاب رشته‌ی کنکور وجود دارد. بنابراین آگاهی مشاور از این قوانین و انتقال آن به دانش‌آموزان کنکوری، به دانش‌آموزان کمک می‌کند که بدون نگرانی و دغدغه و با ذهنی آزاد به مطالعه دروس خود بپردازند. علی مسلمینی جادوگر انتخاب رشته‌ی کنکور، با آگاهی کامل از قوانین و ضوابط سازمان سنجش و با استفاده از تکنیک رتبه‌سازی که شامل رتبه‌سازی با دفترچه‌های اصلاحیه، رتبه سازی با کارنامه‌ی سبز، رتبه‌سازی با دفترچه تکمیل ظرفیت و چندین روش منحصر به فرد دیگر است، انتخاب رشته‌ی شما را بهینه‌سازی می‌کند. صدها تبصره از دفترچه‌های انتخاب رشته، اصلاحیه‌ها، موارد کمیل ظرفیت، پیک‌های سنجش، اطلاعیه‌های سایت سنجش و کلیه‌ی مصوبات و آیین‌نامه‌های پذیرش دانشگاه‌های کشور، از جمله کلیدهایی است که علی مسلمینی با استفاده از آن‌ها، رتبه‌سازی‌های باورنکردنی برای انتخاب رشته‌ دانش‌آموزان خود، ارائه کرده است.

 

کلام آخر:

بهترین مشاور کنکور تجربی، بهترین مشاور کنکور انسانی، بهترین مشاور کنکور ریاضی و بهترین مشاور کنکور هنر و بهترین مشاور کنکور فنّی کسی است که به تمام موارد بالا مسلط و متعد باشد.

 

علی مسلمینی، جادوگر انتخاب رشته‌ی ایران، تنها مشاوری است که با استفاده از مدل جامع موفقیت و مدل‌های علمی مشاوره‌ای و با بهره‌گیری از متد رتبه‌سازی اختصاصی، پذیرش در رشته و دانشگاه‌هایی که تصورش را نمی‌کنید و به مراتب از رتبه‌ی شما بهتر است، برای شما ممکن می‌سازد.

اگر می‌خواهید با بهترین برنامه‌ریزی به نتیجه دلخواه خود برسید شاید فردا دیر باشد، همین امروز مسیر زندگی خود را تغییر دهید.

ارتباط با علی مسلمینی:

 

جهت رزرو جلسه رایگان مشاوره با علی مسلمینی، جادوگر کنکور ایران،درخواست خود را از طریق ارسال پیام به دایرکت ایسنتاگرام مطرح نمایید.

https://www.instagram.com/alimoslemini/

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *