افشای راز علی مسلمینی از ترفندهای کلاهبرداران کنکوری – بخش دو

علی مسلمینی، مشاور تحصیلی و نویسنده مقالات علمی بین المللی در حوزه سیستم های آموزشی، داوطلبان کنکوری و خانواده های ایشان را از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران کنکوری بر حذر داشته و توجه به موارد ذیل را به داوطلبانی که سعی در انتخاب مجموعه های آموزشی دارند، جلب نمود.

این روزها با افزایش تب و تاب کنکور و انتخاب رشته، عده کثیری خود را مشاور تحصیلی خوانده و با کمترین سطح تجربه و دانش مرتبط، داوطلبان و خانواده های ایشان را گرفتار دردسرهای بزرگی می نمایند.

خانواده ها به هنگام انتخاب مجموعه های آموزشی یا قبل از انتخاب هر فرد به عنوان مشاور تحصیلی، بدون توجه به وسعت تبلیغات هر فرد یا مرکز، می بایست نسبت به سابقه علمی و اجرایی مشاور و مجموعه، تحقیقات لازم را به عمل آورند.

سطح تحصیلات، مقالات علمی، اعتبار اجرایی و تحقیقاتی از جمله این شاخصه هاست. علی مسلمینی از معدود مشاورین ایرانیست که مقالات علمی وی به زبان انگلیسی و در سطوح بین المللی به چاپ رسیده است. دعوت جهت ارائه سخنرانی شفاهی توسط انجمن سیستم داینامیکس امریکا و ارائه مقاله در کنفرانس ieom وسایر کنفرانس های معتبر بین المللی از جمله شاخصه هاییست که حاکی از تفاوت سطح دانشی علی با سایر رقباست.

یکی از مهمترین شاخصه ها جهت مشخص نمودن کیفیت کار هر مشاور یا مجموعه آموزشی، تعداد داوطلبانیست که به کمک آن مرکز یا مشاور موفق به کسب رتبه های برتر در کنکور شده اند.

تنها راه کار قابل اطمینان جهت حصول اطمینان از صحت ادعای مشاور یا مجموعه آموزشی، دسترسی به اطلاعات کارنامه قبولی داوطلبان سنوات گذشته و استعلام قبولی از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

فراهم‌سازی شرایط بهداشتی برای حضور داوطلبان کنکور در خرمشهر - ایرنا

علی مسلمینی، تنها مشاوریست که با در اختیار قراردادن شماره شناسنامه، شماره داوطلبی، شماره ملی و سال تولد داوطلب، امکان استعلام گیری تضمینی قبولی داوطلبان سالهای گذشته را میسر نموده است.

ادامه مقاله را در بخش سه بخوانید.

جهت ملاحظه صدها نمونه کارنامه قبولی جادوگر کنکور، می توانید به اینستاگرام علی مسلمینی به آدرس ذیل  مراجعه نمایید.

https://www.instagram.com/alimoslemini/

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *